sabato 2 giugno 2012

Musica dall'Albania...Non ci credo! Jo se besoj...

Jo se besoj

Jo se besoj që jemi nda
immagine dal video ufficiale
A mund të kthehemi prap bashk.
Kujtoj ditët që lam pas…
Më yjen të qaj të ulëras. 

Jo se besoj që jemi nda
Kaluan dit që stë kam par
Asnjë mesazh nuk e kam mar
Të lutem ti behu I gjall.
Acoma mendjen kam tek ti,
cdo gjë më duket pabesi
ti pa luan si femi,
e di që vuan edhe ti. 

Më duhet ta pranoj pa
Më vrasin kujtimet
Zhytem në mendime
I harroj edhe mësimet,
Un e di se do pendohesh
Me kalimin e kohes
Emrat tan janë të
Skruar tek banka e
Shkallës 

Nuka e di a e mban mend
Sa plane kishim për të
Ardhmen,
tani asgjë nuk vlen mendojm
për të tashmen.
Mundohem tet harroj
E kam shum të vështir

Sa dua të të shoh
Të ndihem pak me mir.
Ti nuk e mbajtë pretim
Në qoftëse të kujtohtet
Une ti ne te dy të ndar:
sme besohet.
Koha do kaloj un zdo jem
Zhduk ndoshta rastësisht
Da të shihemi në rrug
Rreh zemra fart syt mbushur
Me lot,
atëhere do e kuptosh se
je I vetmi në ket bot

nga Hava

per vedere il vide ufficiale: http://www.youtube.com/watch?v=J3dYQRiUUy0


Non ci credo
Non ci credo che ci siamo lasciati
Sono sicura che possiamo tornare
Ancora insieme.
Ricordo i giorni che abbiamo passato…
Mi viene da piangere ed urlare. 
Non ci credo che ci siamo lasciati,
sono trascorsi giorni in cui non ti ho visto.
Non mi è arrivato nessun messaggio,
ti scongiuro fatti vivo.
Non riesco a scordarti, ogni cosa
Mi sembra in bianco e nero. 
Tu giochi come un bambino,
so che ti sfoghi così, tu…
lo devo accettare, però i ricordi
mi uccidono,
affogo nei miei pensieri.
Sono sicuro che te ne pentirai,
con il passare del tempo.
I nostri nomi sono scritti sui banchi di scuola. 
Non so se ti ricordi quanti piani
Avevamo per il nostro futuro,
adesso non valgono più
niente,
pensiamo al presente.
Cerco di dimenticarti
Però per me è troppo difficile. 
Quanta voglia ho di vederti,
per sentirmi meglio.
Tu non hai mantenuto la promessa
Se la ricordi, amore mio,
io e te separati: non ci credo.
Il tempo passerà, finché io non sia
svanita.
Forse, all’improvviso ci incontreremo
Per strada,
il cuore che batte all’improvviso
occhi pieni di lacrime,
allora lo capirai che sei l’unico
per me.
da Hava

Nessun commento:

Posta un commento